Առաքման համար զանգահարել 099 900 228

Զանգել 099900228

Առաքման համար զանգահարել 099 900 228

Մրգերը երեխաների սննդակարգում

 

#օգտակարէիմանալ շարքն այսօր ձեր փոքրիկների համար կառաջարկի🍉🍏 մրգերը մատուցելու մի քանի տարբերակ, որոնք կուրախացնեն նրանց:

Մեր օրերում, ամառ թե ձմեռ, խանութներում վաճառվում են բազմազան մրգեր🍊🥭, հաճախ էկզոտիկ` բերված հեռավոր երկրներից:

Էկզոտիկ մրգերը, որպես կանոն, վիտամիններով հարուստ են, սակայն դիետոլոգների կարծիքով մինչև երեք տարեկան հասակը 👦🏻👧🏻երեխային ցանկալի չէ նման մրգեր տալ:

Հատկապես մինչև մեկ տարեկան երեխային ցանկալի է տալ տեղում` տվյալ բնակլիմայական պայմաններում աճող մրգեր: Օրինակ, վիտամիններով հարուստ ու օգտակար մրգեր են 🍎խնձորը, 🍐տանձը, սալորը, ծիրանը:

✅Խնձոր. պարունակում է կալիում, երկաթ և վիտամին C:
✅ Տանձ. հարուստ է ֆրուկտոզայով, A խմբի վիտամիններով, կարոտինով և բջջանյութով:
✅ Ծիրան. կալիումի, կալցիումի, երկաթի, B խմբի վիտամինների աղբյուր է:
✅ Սալոր. պարունակում է օրգանական թթուներ, ֆոսֆոր, վիտամին P:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Call Now Button